در حال بارگزاری ...

قوانین و مقررات

قوانین مقررات 
۱-  سیف تیک موظف است کالای مطابق با مشخصات فنی درج شده و گارانتی مشخص شده که خریدار سفارش داده است برای او ارسال کند .
 
۲- با توجه به نوسانات بازار قیمت ها در لحظه تغییر می کند .اما پس از ثبت سفارش به هیج وجه امکان تغییر قیمت محصول وجود ندارد.
 
۳- قیمت تمامی کالا ها در سایت مشخص است و هیچ هزینه ای بجز حمل به آن اضافه نخواهد شد . 
 
۴- ثبت ، تایید و ارسال سفارش ها فقط در روز های کاری انجام می شود . 
 
۵- تایید و پرداخت فاکتور به منزله ی تایید تمامی موارد در بخش مقررات است . 
 
۶- مسئولیت تمامی کالاها در هنگام ارسال به عهده ی شرکت حمل و نقل می باشد و سیف تیک پیگیر درخواست مشتری از شرکت حمل و نقل خواهد بود . 
 
۷- خریدار موظف است پس از دریافت سفارش خود آن را کاملا بررسی نماید و در صورت مشکل تا ۴۸ ساعت به سیف تیک اعلام نماید . در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات سیف تیک مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت . 
 
۸- کالایی های که دارای اشکال فنی می باشد پس از بازگشت به سیف تیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید اشکال فنی تا ۴۸ ساعت مبلغ پرداخت شده توسط خریدار به حساب ایشان عودت داده می شود . 
 
۹- چنانچه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و خریدار آن را به سیف تیک بازگشت دهد هزینه عودت به عهده ی سیف تیک می باشد 
 
۱۰- در صورت انصراف خریدار از سفارش خریدار می بایست کالا را تا ۴۸ ساعت آینده به سیف تیک عودت دهد و هزینه ی ارسال کالا نیز به عهده خریدار می باشد . 
 
۱۱- در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را به همراه همه لوازم آن به درستی بسته بندی کرده و به سیف تیک ارسال کند . در صورت مشکل و آسیب رسیدن به کالا مسئولیت آن به عهده ی خریدار می باشد .
 
۱۲- امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و سیف تیک از واریز وجه به حساب شخصی دیگر یا شماره حساب دیگر معذور می باشد .

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!